donderdag 10 november 2011

Zoekwoorden bepalen



Zoekwoorden, ook wel key words genoemd, zijn heel belangrijk voor seo (search engine optimization = zoekmachine-optimalisatie). Hoe bepaal je nu de zoekwoorden die je kan gebruiken op jouw website? In ondergenoemd artikel van Pronamic staan handige tips.

Ik heb wel wat moeite met de tip over het gebruik van woorden die fout gespeld zijn. Als tekstschrijver heb ik hier natuurlijk problemen mee. En verder vind ik het slordig overkomen voor bezoekers die het wel goed hebben gespeld.

Verder heb ik ook nog een aanvulling: vraag het aan jouw klanten!

Zoek het juiste zoekwoord (7 tips).


En als je nog meer info wilt over zoekwoorden en hoe je ze kan gebruiken op jouw website, kom dan 24-11 (in Eindhoven) of 15-12 (in Vught) naar mijn workshop wervende websites.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten