maandag 28 november 2011

Eindejaarsactie Wervende Websites in WordPress

Samen met Wendie Huis in 't Veld bied ik een mooie eindejaarsactie aan. Als je hier gebruik van maakt, krijg je een vliegende start met jouw website!

Pilot Workshops

In de tijd dat ik bezig was met het ontwikkelen van mijn workshop Wervende Websites, was Wendie bezig met het ontwikkelen van haar workshop Wegwijs in WordPress. En omdat we het natuurlijk allebei over websites hebben, leek het ons handig om elkaars workshop te volgen zodat we wisten wat de ander allemaal verteld. Zo gezegd, zo gedaan en we zijn aanwezig geweest bij elkaars pilot workshop.

Workshop Wegwijs in WordPress

Ik vond de workshop van Wendie heel interessant, ook al gebruik ik geen WordPress voor www.verhelderend.net. Het bleek dat onze workshops eigenlijk naadloos in elkaar over liepen. Wendie zorgt ervoor dat deelnemers direct aan de slag kunnen met het opbouwen van hun eigen website. Zij legt uit hoe je met WordPress kan werken en aan het einde van de dag heb je al een website. Wendie geeft al deze informatie op een prettige, duidelijke manier en uit alles blijkt haar kennis over WordPress. De sfeer is heel gezellig maar er worden wel grote stappen gezet.

Workshop Wervende Websites

Ik leg in mijn workshop uit hoe je zo goed mogelijk gevonden kan worden door Google, hoe je leesbare webteksten schrijft en ik geef informatie over de homepage, usability en conversie. Ik heb dit zelf geleerd omdat ik er al snel achter kwam dat een tekst voor een website meer inhoudt dan alleen een goede tekst schrijven. Ook vond ik uit dat dit helemaal niet zo moeilijk en technisch is dan ik zelf eerst dacht. Je kan al heel veel dingen eenvoudig zelf toepassen. Dit leer ik ook aan anderen in deze workshop.

Eindejaarsactie Wervende Websites in WordPress

Omdat onze workshops goed bij elkaar aansluiten, wilden we daar iets mee doen. Na een paar goede en gezellige gesprekken, kwamen we op een mooie actie: Eindejaarsactie Wervende Websites in WordPress. We bieden dan een combinatie aan van het volgen van onze 2 workshops maar we geven er nog iets waardevols gratis bij. Normaal kost 1 strippenkaart € 95,-. De deelnemers krijgen namelijk heel veel informatie mee naar huis (inclusief 2 e-books) waarmee ze zelf aan de slag kunnen gaan. Maar uit eigen ervaring weten we dat je na verloop van tijd toch weer nieuwe vragen krijgt. En op dat moment kan je gebruik maken van de 2 strippenkaarten die je ook bij deze eindejaarsactie krijgt.

Strippenkaarten

Je krijgt een strippenkaart met 10 strippen. Eén strip staat voor een vraag die in maximaal 15 minuten te beantwoorden is. Natuurlijk mag je ook uitgebreide vragen stellen maar dat kost dan meer strippen. Dat betekent dat je altijd iemand op de achtergrond hebt die jou kan helpen.

Eindresultaat

De deelnemers van deze actie krijgen dus de kans om een eigen website in een korte tijd goed én professioneel op te zetten.

Maar er is slechts plek voor 10 deelnemers. Vol is vol, dus ga snel voor meer informatie én aanmelden naar Wervende Websites in WordPress.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten