maandag 14 november 2011

Verleiden met jouw website

In mijn workshop wervende websites geef ik een aantal aspecten aan van een goede website. Eén van die aspecten is verleiden. Daarmee bedoel ik dat je graag wilt dat mensen iets doen op je website. Dit kan kopen zijn maar bijvoorbeeld ook contact opnemen. Hoe krijg je dat voor elkaar? En omdat ik die term verleiden gebruik, viel mijn oog al snel op het onderstaande artikel van FMK. Hierin staat heel mooi beschreven hoe je tekst en afbeeldingen goed kan inzetten.


Ook moet ik daarbij het boek van Aartjan van Erkel, Verleiden op internet, noemen. Dit vind ik de topper onder alle boeken die ik (tot nu toe) gelezen heb over websites.



De kunst van verleiding in zaken - 3 cruciale verleidingstechnieken die gelijk ook je webverkeer omhoog krikken.

Wil je hier meer over horen? Er zijn nog plaatsen vrij voor mijn workshop wervende websites 24-11 in Eindhoven en 15-12 in Vught.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten