maandag 24 oktober 2011

Webteksten voor zzp'ers zijn persoonlijk!

Een website is een visitekaartje voor een zzp'er. De webteksten zijn dan ook heel persoonlijk. Ze moeten laten zien waar iemand met zijn/haar bedrijf voor staat. Als ik gevraagd wordt om webteksten te redigeren, merk ik dat ik altijd een geruststelling moet geven voordat ik aan de gang kan gaan. Klanten zijn bang dat er te veel wijzigt en dat ze zichzelf niet meer herkennen in de teksten. Ik stel dan altijd voorop dat het niet mijn verhaal moet worden maar dat ik wel wil bekijken of hun verhaal beter verteld kan worden. Ik kom er steeds meer achter dat tekstschrijven en ook redigeren een heel persoonlijke dienst is. Daarom probeer ik op mijn website en door dit blog veel van mezelf te laten zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten